کسب درآمد پاپ آپ پروژه بررسی سیستم مالی و کنترل داخلی - دانلود مطالب دانشجویی و عمومی
دانلود مطالب دانشجویی و عمومی
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 7
کل بازدید : 169133
کل یادداشتها ها : 1039

نوشته شده در تاریخ 95/2/30 ساعت 4:50 ع توسط مهرداد


 

پروژه بررسی سیستم مالی و کنترل داخلی

دانلود پروژه بررسی و تجزیه تحلیل سیستم مالی و کنترل داخلی در 106 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

دانلود پروژه بررسی سیستم مالی و کنترل داخلی

تجزیه تحلیل سیستم مالی   کنترل داخلی   دانلود پروژه تحلیل سیستم مالی   کنترل داخلی سیستم مالی
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل docx
حجم فایل 128 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 106

دانلود پروژه بررسی و تجزیه تحلیل سیستم مالی و کنترل داخلی در 106 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

چکیده تحقیق

 

در این تحقیق به بررسی سیستم های کنترل داخلی(حسابداری-انبارداری-حقوق ودستمزد-تولیدوفروش) شرکت گلهار به طور خلاصه پرداخته شده است.   هدف تحقیق شناخت صنعت گوشت وکارایی این صنعت در خصوص بهینه سازی محصولات دامی وکشاورزی -شناخت شرکت سهامی وشناسایی سیستمهای حسابداری شرکت مذبور می باشد.
روش تحقیق به این صورت که با مراجعه به شرکت و مصاحبه با مدیر داخلی بخش اطلاعات جزئی در مورد شرکت بدست امد.
در این کار سعی شده محصولات و فراورده های گوشتی به نحو مطلوب وبا اطلاع از پروتئین-چربی و… هر محصول معرفی شود با معرفی هر محصول عکس ان محصول هم در پروژه لحاظ شده است.
استفاده از سایت مربوط به این شرکت هم کمک موثری به ما در جمع اوری اطلاعات نموده است.

مقدمه
صنایع گوشت
گوشت و فراورده های آن یکی از منابع پر ارزش پروتئینی در ارتباط با تغذیه بشر محسوب میگردد درکشور ما صنایع گوشت به ویژه در ده سال اخیر یکی از مهمترین ومسئله سازترین صنایع غذایی به شمار می آید . فراورده های متنوع و گوناگونی که امروز از گوشتهای مختلف تهیه می گردند ، بدون دانش فنی و اطلاعات کافی در زمینه گوشت و علوم وابسته به آن و همچنین تکنولوژی تهیه فرآورده های گوشتی مسلماً از کیفیت خوراکی و بهداشتی مناسبی برخوردار نخواهد بود

سیستمها و کنترلهای حسابداری
سیستمها و کنترل ها
توجه به برخی از جهات حسابداری نظیر مدارک مستند معاملات ، کد و سرفصل حسابها ، دفتر روزنامه ، دفاتر روزنامه اختصاصی ، دفتر کل و دفاتر معین اهمیت سیستم های مالی و حسابداری را در هر موسسه بطور بارز نمایان می سازد .
بنابراین سیستم حسابداری باید قادر باشد کلیه اطلاعات مورد نیاز مدیران را برای اداره امور موسسه و همچنین گزارش نتایج عملیات سازمان را برای افراد ذینفع ، نظیر صاحبان موسسه و بستانکاران تامین کرده و دراختیار انان قرار دهد . یک سیستم صحیح از پیش طراحی شده باید بتواند به نکات زیر پاسخگو باشد :
– نحوه و ترتیب ثبت و گزارش اطلاعات به طور کارا و موثر
– اندازه گیری و سنجش اشکال مختلف عملیات سازمان
– جلوگیری از اشتباهات و تقلبات
به طور کلی در طراحی هر سیستم ،‌طبیعت فعالیت موسسه مورد نظر ، حجم معاملات مختلف ، تعداد کارمندان وظرفیت آن موسسه باید در نظر گرفته شود .
در موسسات کوچک ، نظارت و کنترل کارمندان و اداره امور آن توسط صاحب یا صاحبان موسسه که مدیریت آن را نیز بعهده دارند امکان پذیر می باشد اما بتدریح که تعداد کارمندان و پیچیدگی فعالیت موسسه افزایش می یابد ، تماس و نظارت برکلیه عملیات ان برای مدیریت مشکل تر شده و از توان خارج می گردد . بارشد تدریجی موسسه ، اطمینان برسیستم حسابداری و کنترل ان موسسه بصورت امر اجتناب ناپذیر در می آید .
رویه ها ودستور العمل های طراحی شده برای تحقق امر کنترل عملیات را اصطلاحاً کنترلهای داخلی می گویند .

اهداف مهم کنترلهای داخلی عبارتند از :
– 
حفاظت داراییها
– ایجاد اطلاعات صحیح حسابداری
– کمک به کاراتر شدن عملیات
– تشویق پذیرش خط مشی ها و آیین نامه های مدیریتی
دریک مفهوم وسیع تر کنترلهای داخلی دربرگیرنده فعالیتهایی نظیر زمان سنجی ، کنترل کیفی و تجزیه و تحلیل اماری می باشد.
حدود ووسعت اعمال کنترلهای داخلی ، به اندازه موسسه و امکانات موجود جهت کنترل ، بستگی دارد . ولی در هر صورت اجرای حداقلی از کنترلهای داخلی در کلیه موسسات ضروری می باشد. مثلاً صدور فاکتور فروش ، ضمیمه ساختن فاکتور خرید به سند حسابداری وسایر مدارک مستند برای اثبات صحت معاملات ، تقریباً از جلمه کنترلهای مورد نیاز در کلیه موسسات می باشند.

سیستم حقوق و دستمزد سیستم حسابداری-انبارداری-تولید و فروش کارخانه گلهار به شرح زیر می باشد:
سیستمهای فوق همه مکانیزه بوده وکلیه اقلام مواد اولیه و کالاهای مصرفی دارای کد می باشد وبرای هر کدام حداقل موجودی و میزان سطح سفارش تعیین شده است وبه محض اینکه موجودی به ان سطح برسد فرم درخواست خرید صادر می شود و مسول خرید با مراجعه به لیست تامین کنندگان مجاز نسبت به سفارش اقدام می نماید. سپس هنگام تحویل کالا از نظر مقدار-کیفیت وقیمت کنترل شده و تحویل انبار می گردد.
بخشهای مختلف واحد از جمله بخش تولید نیز بر اساس برنامه ریزی تولید اقلام مورد درخواست خود را از انبار تحویل گرفته و محصول تولید شده را به انبار فروش تحویل میدهد.
در بخش فروش پس از دریافت سفارشات مشتری وتاید بخش مالی کالای مورد درخواست مشتری ارسال میگردد.
ضمنا سیستم انبارداری در انبار کالا و مواد سیستم fifoمیباشد یعنی کالا ها به ترتیب تاریخ ورود مصرف میگردد.
سیستم حقوق و دستمزد نیمه مکانیزه است یعنی کلیه پرسنل به هنگام ورود و خروج کارتکس میزنند ودر پایان ماه میزان کار کرد هر فرد توسط ماشین محاسبه میگردد وبرابر لیست حقوقی و میزان دستمزد هر فرد جمع حقوق و مزایایش محاسبه شده و پرداخت میگردد ولیست مربوط به امضای کلیه کارکنان رسیده و یک نسخه در حسابداری بایگانی میشود و یک نسخه به همراه سهم بیمه تامین اجتماعی ودارایی به این ادارات تحویل میگردد.

دانلود پروژه بررسی سیستم مالی و کنترل داخلی








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ