کسب درآمد پاپ آپ اردیبهشت 95 - دانلود مطالب دانشجویی و عمومی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانلود مطالب دانشجویی و عمومی
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 6
کل بازدید : 169032
کل یادداشتها ها : 1039

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
نوشته شده در تاریخ 95/2/30 ساعت 4:52 ع توسط مهرداد


 

پایان نامه بررسی رابطه فرصت های سرمایه گذاری بر سود در شرکتهای ایرانی

پایان نامه بررسی رابطه فرصت های سرمایه گذاری بر سود در شرکتهای ایرانی در 70 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

دانلود پایان نامه  بررسی رابطه فرصت های سرمایه گذاری بر سود در شرکتهای ایرانی

بررسی رابطه فرصت های سرمایه گذاری   سود در شرکتهای ایرانی تحقیق بررسی رابطه فرصت های سرمایه گذاری بر سود در شرکتهای ایرانی  دانلود تحقیق بررسی رابطه فرصت های سرمایه گذاری  رابطه فرصت های سرمایه گذاری بر سود در شرکتهای ایرانی
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل docx
حجم فایل 241 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 70

پایان نامه  بررسی رابطه فرصت های سرمایه گذاری بر سود در شرکتهای ایرانی در 70 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

مقدمه

در خصوص فرصتهای سرمایه‌گذاری مباحث و روشهای تشریحی و کمی زیادی وجود دارد. برخی از این روشها فوق العاده مؤثر ومفید هستند. اگر مدیران در خصوص خط مشی‌های مالی شرکتها تصمیمات مناسبی اتخاذ کنند توان بالقوه شرکت جهت انجام سرمایه‌گذاریهای آتی بیشتر می‌شود. زیرا افراد برای بهبود رفاه خود سرمایه‌گذاری می‌کنند که این رفاه می‌تواند به صورت ثروت پولی باشد. نکته ای که در این مرحله باید به آن توجه کرد این است که سرمایه‌گذاران تا آنجایی که می‌توانند باید نسبت به محیط واقعی سرمایه‌گذاری آگاهی کسب نمایند تا بتوانند تصمیمات بهتری اتخاذ نماید. از جمله عوامل موثر در ایجاد مناسب سود شرکت ،فرصتهای سر مایه گذاری می‌باشد .شناسایی تاثیر فرصتهای سر مایه گذاری بر رشد سود شرکت و تبیین آن از طرفی نزد صاحبنظران به لحاظ توسعه مطالعات نظری آتی و از طرف دیگر نزد سرمایه‌گذاران, سهامداران , تحلیل گران مالی و مدیران  شرکتها به منظور اتخاذ تصمیمات مناسب اهمیت ویژه ای یافته است.

یکی از صورتهای مالی در سیستم حسابداری صورت حساب سود و زیان است که به سرمایه‌گذاران، اعتباردهندگان و سایر استفادکنندگان از صورتهای مالی فعلی و آتی کمک می‌کند تا بتوانند بوسیله آن سود آوری و  میزان رشد سود شرکت را  ارزیابی کنند.

ماهیت سرمایه‌گذاری:

      سرمایه‌گذاری 1 عبارتست از تبدیل وجوه مالی به یک یا چند نوع دارایی که برای مدتی در زمان آتی نگهداری خواهد شد. بنابراین سرمایه‌گذاری مستلزم مطالعه فرصتهای سرمایه‌گذاری است .فرصتهای سرمایه‌گذاری مستلزم مدیریت ثروت سرمایه‌گذاران است، این ثروت شامل مجموع درآمد فعلی و ارزش فعلی درآمدهای آتی است .

در این پروژه منظور از(( سرمایه‌گذاری))، سرمایه‌گذاری در داراییهای مالی و به خصوص اوراق بهادار قابل معامله است. داراییهای مالی 2 به صورت اوراقی است که توسط دولتها و شرکتها منتشر می‌شود .اوراق بهادار قابل معامله، داراییهای مالی هستند که به آسانی و با حداقل هزینه در بازارهای انسجام یافته قابل خرید و فروش می‌باشند  می‌توان گفت که سرمایه‌گذاری شامل داراییهای مالی و داراییهای قابل معامله و غیر قابل معامله است3?

چرا سرمایه‌گذاری می‌کنیم ؟

سرمایه‌گذاری برای کسب پول صورت می‌گیردیا به این خاطر سرمایه‌گذاری می‌کنیم که رفاه و آسایش فعلی و آتی خود را بهبود ببخشیم. دراین پژوهش فرض می‌کنیم که افراد انتظار دارند از سرمایه‌گذاری خود، فقط به صورت منافع پولی منتفع شوند. افراد سعی می‌کنند از طریق صرفه جویی در مصرف امروز خود و پس انداز آن، بتوانند مصرف آتی خود را بهبود ببخشند. سرمایه‌گذاران سعی می‌کنند ثروت و دارایی خودرا به نحو مؤثری مدیریت کنند و بتوانند با محافظت از عواملی همچون تورم، مالیات و سایر عوامل، بیشترین بازده را کسب نمایند. به خاطر این دلایل است که مردم پس اندازمی‌کنند 1?

فرصت های سرمایه‌گذاری (IOS )2:

       همه مردم به نوعی دارای ثروتی هستندکه ناشی از ارائه خدمات در بازار کار است. اغلب مردم در بیشتر مواقع تصمیم‌گیریهایی را در خصوص سرمایه‌گذاری در زندگی خود انجام می‌دهند. برای مثال برخی ازکارگران راجع به اینکه آیا وجوه مربوط به بازنشستگی خود را در سهام سرمایه‌گذاری کنند یا دراوراق قرضه، تصمیماتی را اتخاذ می‌کنند. برخی دیگر از افراد به دنبال حداکثر کردن پس انداز خود از طریق سرمایه‌گذاری در گزینه های دیگر هستند.

        فرصتهای سرمایه‌گذاری در واقع توانائی بالقوه سرمایه‌گذاریهای شرکت را نشان می‌دهد بدین معنی که هر چقدر توانائی‌انجام سرمایه‌گذاری‌ شرکت در آینده بیشتر باشد شرکت دارای فرصتهای سرمایه‌گذاری بیشتری است. آینده‌نگری‌گروههای‌ استفاده‌کننده از صورتهای مالی همواره حسابداران را به جستجوی روشهای برتر برای تفسیر اطلاعات مالی هدایت کرده است، مدیران نتایج عملیات آتی یک واحد تجاری و توان جذب سرمایه را با اهمیت می‌دانند و رضایت سهامداران نیز در گرو سود مورد انتظار آنهاست که در این میان یکی از روشهای برتر تفسیر اطلاعات بررسی فرصتهای سرمایه‌گذاری است  [1].

        مطالعه دقیق فرصتهای سرمایه‌گذاری و اصول مدیریت پرتفلیو می‌تواند باعث مدیریت بهتر و افزایش ثروت سرمایه‌گذار شود. به علاوه انتظار می‌رود افراد با مطالعه اصول سرمایه‌گذاری تا آنجایی که ممکن است از اشتباهات جلوگیری کرده و آگاهانه تصمیم‌گیری نمایند .فرصتهای سرمایه‌گذاری در واقع توانایی بالقوه سرمایه‌گذاری های شرکت را نشان می‌دهد. بدین  معنی که هر چقدر توانایی انجام سرمایه‌گذاری شرکت در آینده بیشتر باشد شرکت دارای فرصتهای سرمایه‌گذاری بیشتری است.

فرصتهای سرمایه‌گذاری باعث ایجاد حرفه و مشاغلی نیز می‌شود. کسانی که می خواهند در این زمینه به صورت حرفه ای مشغول شوند باید به مطالعه و پژوهش در رابطه با فرصتهای سرمایه‌گذاری بپردازند.کسانی که در رشته سرمایه‌گذاری، دارای مهارت هستند می‌توانند نسبت به افراد عادی از سود بیشتری برخوردار باشند بعنوان مثال کسانی که درتجزیه و تحلیل صورتهای مالی شرکتها تبحردارند درخرید وفروش سهام وکسب سود موفقترند از کسانیکه فاقد این مهارت می‌باشند.

 مدیرانی که در خصوص پرتفلیو1 و تجزیه و تحلیل اوراق بهادار مشغول هستند دارای فرصتهای شغلی زیادی می‌باشند. بسیاری از مؤسسات مالی از قبیل شرکتهای کارگزاری و بانکهای سرمایه‌گذاری اعم از بانکها و شرکتهای بیمه  به خدمات تجزیه و تحلیلگران سرمایه‌گذاری نیازمند می‌باشند. شرکتهای کارگزاری با استفاده از تجزیه و تحلیلگران، به ارائه خدمات به مشتریان از طریق ارائه گزارشگری تحقیقی می پردازند. بانکهای      سرمایه‌گذاری سعی می‌کنند از طریق تجزیه و تحلیلگران سرمایه‌گذاری، به فروش اوراق بهادار جدید و ارزشیابی شرکتها برای کسب مشتریان جدید بپردازند .

همه این مؤسسات مالی که درباره آنها در بالا بحث شد برای مدیریت پرتفلیو اوراق بهادار خود نیازمند مدیران پرتفلیو می‌باشند. مدیران پرتفلیو مسئول اخذ تصمیمات مناسب در خصوص پرتفلیو و خرید و فروش اوراق بهادار هستند. آنها باید به سؤالاتی از قبیل چه چیزی باید بفروشند و چه موقع خرید و فروش نمایند پاسخ دهند. عملکرد این مدیران از روی وضعیت پرتفلیو شرکت برآورده می‌شود و میزان موفقیت این مدیران را می‌توان از روی وضعیت پرتفلیو آن شرکت فهمید

دانلود پایان نامه  بررسی رابطه فرصت های سرمایه گذاری بر سود در شرکتهای ایرانی



  



نوشته شده در تاریخ 95/2/30 ساعت 4:51 ع توسط مهرداد


 

مقاله بررسی آموزش تجارت الکترونیک

مقاله بررسی آموزش تجارت الکترونیک در 118 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

دانلود مقاله بررسی آموزش تجارت الکترونیک

مقاله آموزش تجارت الکترونیک  آموزش تجارت الکترونیک  تاریخچه پیدایش وپیشرفت اینترنت تجارت الکترونیک  تحقیق آموزش تجارت الکترونیک
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل docx
حجم فایل 273 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 118
مقاله بررسی آموزش تجارت الکترونیک در 118 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
 
 
 

تعاریف تجارت الکترونیک

سازمانها وموسسات علمی و تحقیقاتی و مراکز تجاری معتبر جهانی و پژوهشگران فعال در زمینه تجارت الکترونیک چندین تعریف از تجارت الکترونیک ارائه کرده اند :

لینچ و لیند کوئیست تجارت الکترونیک را به معنای مبادله محصولات و خدمات در مقابل پول با استفاده از تواناییهای اینترنت تعریف می کند .

کالاکوتا و وینسون دو پژوهشگرمشهور تجارت الکترونیک در کتاب خود به نام مرزهای تجارت الکترونیک آن را این طور تعریف می کنند : تجارت الکترونیک واژه معادل برای برای خرید و فروش محصولات ، خدمات و اطلاعات به وسیله زیر ساختارهای  شبکه ای می باشد .

گرو ه کاری فناوری زیر ساختارهای اطلاعاتی (IITA) و کاربرد آن یک تعریف  کارکردی از تجارت الکترونیک ارائه می کند : تجارت ارتباطات ، مدیرتی داده ها و خدمات ایمنی را یکپارچه می  سازد تا کاربران تجاری در سازمانهای گونان گون بتوانند به صورت خود کار اطلاعات را مبادله کند .

ولادیمیر زواس در مقاله خود به نام ساختار آثار کلان تجارت الگترونیک بیان می دارد : تجارت الکترونیک به معنای سهیم شدن در اطلاعات ،  حفظ ارتباطات تجاری و هدایت مبادلات بازرگانی به وسیله شبکه های ارتباطی است .

با توجه به تعاریف فوق شاید بتوان تجارت الکترونیک را این طور تعریف کرد که ]تجارت الکترونیک به معنی اطلاع رسانی ، تبلیغات و خرید و فروش کالا ها وخدمات و حفظ  وبرقراری روابط تجاری از طریق سیستم های مخابراتی و ابزارهای پردازش داده ها است . ویژگی اصلی همه این فعالیتها تسهیل فرآیندهای تجاری ،حذف فرآیند های غیر ضروری در انجام امور بازرگانی و کاهش هزینه ها از طریق بهبود و افزایش هماهنگی ،کاهش هزینه های اداری به ویژه هزینه مکاتبات و کاغذ بازی و بهبود دسترسی به بازار و افزایش تنوع برای مشتریان به معنای عام است .

ویژگیهای تجارت الکترونیک

مهمترین ویژگی تجارت الکترونیک از دیدگاه بازاریابی ، برقراری ارتباط سازمان یا فرد با کل مخاطبان و سازگار ساختن محصولا ت و خدمات با نیازهای فردی آنهاست . برآیند این عمل رقابت شدید ، تنوع عرضه کنندگان و محصولات و خدمات آنها و در نتیجه کاهش هزینه ها و افزایش رضایتمندی مشتریان است .

نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که موضوع تجات الکترونیک بیشتر هدف شناخت الگوهای جدید تجارت وارتباطات موجود درمحیط الکترونیکی است . همچنین باید توجه داشت که تجارت الکترونیک مجموعه ای از فناوریهای مخابراتی ، پردازش و ذخیره داده ها در ارتباط با بازارها ، سازمانها ، مشتریان ، واسطه ها و سیستم های پرداخت الکترونیکی می باشد.

 پیداش تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک به شیوه امروزی در دهه 1960 بر مبنای (EDI) شکل گرفت . در واقع مبادله الکترونیک داده ها را می توان پدر الکترونیک امروزی به حساب آورد . با گذشت زمان و پدید آمدن ابزارهای ذخیره و بازاریابی و پردازش داده ها و دسترسی عامه مردم و سازمانها و همچنین پیشرفت فناوریهای مخابراتی و شبکه های رایانه ای گسترده ، فرصتی پدید آمد که بازیگران صحنه تجارت آن را بسیار سودمند یافتند.

   تجارت الکترونیک نیم قرن پیش در BERLIN AIRLIFT ریشه گرفت . این فعالیت به مبادله الکترونیک داده ها بدل گردید یعنی تبادل اسناد استاندارد شده الکترونیک داده ها بدل گردید یعنی تبادل اسناد استاندارد شده الکترونیکی مربوط به مبادلات از یک رایانه به رایانه دیگر. اگرچه ، آنچه هم اکنون می توان نام تجارت الکترونیک سنتی برآن نهاد تنها به EDI محدود نمی شده است و دامنه گسترده ای از شکلهای گوناگون پیام ، رمزینه (BARCODE) وپرونده ها را حاشیه ارسال رایانه ای اسناد ، در بر         می گیرد .

طی بیست سال گذشته یکی از روندهای عمده در گسترش تجارت الکترونیک ، کاهش چشمگیر قیمت سخت افزارهای رایانه ای و مهمتر از آن ایجاد استانداردهای جهانی برای توسعه سخت افزارهای رایانه ای و مهمتر از آن ایجاد استانداردهای جهانی برای توسعه سخت افزارها بوده است .چنین فرآیندی را استاندارد سازی یگپارجه سیستم های باز می نامند . در مورد نرم افزارها نیز چنین روندی وجود داشته است اما استاندارد های نرم افزاری هنوز به اندازه استانداردهای سخت افزاری یکپارچه و سازگارنیستند .

روند بعدی پس از یکپارچه سازی و استاندارد کردن ، پدیدن آمدن امکانات شبکه ای و توانایی ارتباط میان سیستم های گوناگون رایانه ای بوده است . شبکه های ارتباطی به این ترتیب مهمترین نقش را در اطلاع رسانی وسهیم شدن در اطلاعات بازی کرده اند . مهمترین این شبکه ها در دهه 1960 جهت انجام همکاریهای تحقیقاتی میان واحدهای نظامی گوناگون در وزارت دفاع آمریکا شکل گرفت.این شبکه که آرپانت نام داشت مبنای اولیه اینترنت امروزی به شمارمی رود .

امروزه به لطف کاهش چشمگیر قیمت سخت افزارها وانعطاف پذیری و سازگاری استاندارهای نرم افزاری ، امکان مبادله اطلاعات در سطح جهان با هزینه های اندک برای عامه مردم فراهم شده است . مبنای اصلی و بنیادی تجارت الکترونیک دسترسی سریع ، ارزان وآسان به اطلاعات است .

چهار چوب نظری

چهارچوب تجارت الکترونیک از سه سطح عالی تشکیل شده است :

1-    زیر ساختار: سخت افزار ، پایگاههای داده ای و ارتباطاتی را شامل می شود که برای انجام وظیفه در قالب خدمات www  بر روی اینترنت یا پشتیبانی EDI وسایر اشکال پیام گذاری و پیام گیری بر روی اینترنت یا سایر شبکه های ایجاد ارزش افزوده به کار می روند.

2-   خدمات : پیام گذاری و پیام گیری و دامنه گسترده ای از خدمات که توانیی پیدا کردن و ارائه اطلاعات (در صورت نیاز در قالب تجاری آن ) را فراهم می آورند و شامل جستجو برای شرکای تجاری بالقوه و همچنین مذاکره و توافق در مورد مبادلات تجاری هستند .

3-  محصولات و ساختارهای تجارت الکترونیک : پیش بینی و تدارک مستقیم کالا ها و خدمات تجاری وابسته به اطلاعات برای مشتریان و شرکای تجاری ، همکاری و سهیم شدن در اطلاعات داخل و خارج سازمان و سازماندهی محیط بازاری الکترونیکی و زنجیره تهیه و پشتیبانی .

در این چارچوب ، تجارت الکترونیک و نتایج حاصل از آن سه زمینه را پوشش می دهند :

1-    امور بازرگانی با گرایش به مصرف کننده نهایی

2-   تجارت میان شرکتها یا فعالیتهای بازرگانی عمده

3-  امو ر تجاری درون سازمانی

 فهرست

مقدمه
فصل اول : کلیات تجارت الکترونیک.18-1
-    تعاریف تجارت الکترونیک…2-2
-    ویژگیهای تجارت الکترونیک…3-3
-    تاریخچه تجارت الکترونیک.4-3
-    چارچوب نظری..6-4
-    فناوری های ارتباطی و مخابراتی …8-6
-    تاریخچه یپیدایش وپیشرفت اینترنت.9-8
-    اینترنت.15-9
-    ابزارهای اینترنتی18-15
فصل دوم : کاربرد وب سایتها به عنوان ابزار در تجارت الکترونیک ..53-19
-    بررسی کردن نتایج الکترونیک ..19-19
-    تغییر دادن نتایج..19-19
-    اصول ومبنای مهم …20-19
-    راههای رسیدن به مشتریان بالقوه.20-21
-    بازدید کنند گان از سایت و بازدهی آن…22-21
-    چیدمان سازمان شرکت میزبان26-22
-    دلایلی که اینترنت باید در استراتژی بازاریابی گنجانیده شود..30-26
-    بچه سایتها 36-30
-    خصوصیات میزبان خوب…39-36
-     رتبه بندی سایت ها توسط موتورهای جستجو..42-39
-    دلایل عدم خرید مشتریان …44-42
-    راههای جذب لینک های جذب ورودی یکسویه .49-44
فصل سوم : وب سایتهای کوچک.60-52
-    وب سایت های کوچک ابزاری بزرگ برای ایجاد یک تجارت خانکی60-52
-    مراحل ایجاد یک وب سایت کوچک…53-52
-    طراحی مینی وب سایت .53
-    مزایای مینی وب سایت …54-53
-    اهمیت صفحه ( در باره ما) در وب سایت  .56-54
-    جزئیات اجرایی..60-56
فصل چهارم : چگونه یک سایت پرفروش موفق داشته باشیم.94-61
-    علل تمایل عرضه خدمات برروی خط.66-63
-    راههای برقرارارتباط68-66
-    آموزش مشتری.69-68
-    منابع مجازی بیرونی..70
-    مشاور مجازی74-71
-    عوامل کاهش رتبه.75-74
-    عدم امنیت مناسب در پست الکترونیک..80-75
-    نکات مهم در ایجاد پاکدست.82-80
-    تقویت تاثیر تبلیغات وب …84-82
-     نکات مهمی که در زمینه تجارت اینترنتی ب هآنها توجه کرد 87-84
-    نکات مهم برای کسب درآمد بهتر..90-88
-    روشهای قطعی جذب ترافیک با استفاده از محتوا94-90
فصل پنجم :مشکلات تجارت الکترونیک95
-    زیرساختارهای روبنایی تجارت الکترونیک در ایران .98-95
-    نکات مهم در تهیه خبرنامه.101- 98
-    افسانه بازدید کنندکان .101
-    بازدیدکنندگان…103-101
-    پرطرفدارترین وکم طرفدارترین صفحات …103
-    عبارات جستجوی اصلی .103
فصل ششم : نتیجه گیری.109-104
-    شاخص های مهم موفقیت در تجارت107
-    شاخص های مهم بازاریابی 108
-    افزایش فروش از طریق خبرنامه .109
-    نکاتی برای تقویت خبرنامه های پستی .111

دانلود مقاله بررسی آموزش تجارت الکترونیک



  



نوشته شده در تاریخ 95/2/30 ساعت 4:51 ع توسط مهرداد


 

مقاله کامل بررسی انواع سنسورهای حرارتی

مقاله کامل بررسی انواع سنسورهای حرارتی در 52 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

دانلود مقاله کامل بررسی انواع سنسورهای حرارتی

مقاله سنسورهای حرارتی  انواع سنسورهای حرارتی  سنسورهای حرارتی
دسته بندی فیزیک
فرمت فایل docx
حجم فایل 1436 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 52

مقاله کامل بررسی انواع سنسورهای حرارتی در 52 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

 فهرست

 

مقدمه  
1-1 موارد استفاده سنسورها  
1-2 سنسور چیست؟  
1-3 ویژگی های یک سنسور خوب  
1-4 سنسورهای بیولوژیکی  
1-5 سنسور دما  
1-6 نمونه هایی از انواع سنسورها  
1-6-1 سنسور دما lm35   
1-6-2 سنسور دما lm335  
1-6-3 سنسور دما lm75  
1-7 سنسورهای دما  و ترانسیدیو سرهای حرارتی  
1-7-1 گرما ودما  
1-7-2 نوار بی متال  
1-7-3 انبساط مایع وگاز  
1-7-4 ترموکوپلها  
1-7-4-1 کاربرد عملی  
1-7-4-2 یادداشتها  
1-7-5 سنسورهای مقاومت فلزی (metal-resistance sensors)  
1-7-5-1 دماسنج مقاومتی (Resistance thermometer)  
1-7-6 ترمیستورها  
1-7-6-1 ترمیستورهای PTC  
1-7-7 تشخیص انرژی گرمایی تابشی  
1-7-8 آشکارسازهای پایروالکتریک(Pyroelectric detectors)  
1-7-9 ترانسدیوسرهای حرارتی  
1-7-10 ترانسدیوسرهای حرارتی به الکتریکی  

مقدمه

در طول دو دهه گذشته، رشد بی سابقه ای در شمار محصولات و خدماتی رخ داده که اطلاعات به دست آمده از راه مونیتورینگ (دیده بانی) و اندازه گیری را با استفاده از انواع مختلف سنسورها مورد استفاده قرار می دهند. فناوری سنسوری در دامنه وسیعی از حوزه ها از آب و هوا گرفته تا پزشکی، بازرگانی و صنایع کاربرد دارد. بسیاری از حکومت ها و سیاستگذاران جهان به خاطر منافع بالقوه فناوری سنسوری به تشویق و توسعه آن اهمیت زیادی می دهند. به این خاطر که از طرفی تشویق رشد فناوری های سنسوری به صورت گرایش های تکنولوژیکی جدید و به دنبال آن محصولات جدید در صنایع بومی نتیجه می دهد و به صورت کیفیت بهتر محصولات و بازدهی بهتر آنها (از راه گسترش سطح کنترل بر فرایندهایشان) خود را نشان می دهد.

از طرفی هم توسعه تکنولوژی های سنسوری به اجرای قوانین حکومتی در زمینه ایمنی و آب و هوا کمک می?کند.

فواید تشویق فناوری های سنسوری در برنامه های برخی از کشورها، (به عنوان مثال در برنامه ملی پیش بینی تکنولوژی بریتانیا درباره فرصت های بالقوه ای که فناوری های سنسوری در ایجاد ثروت و کیفیت فراهم می?کنند) مورد تأکید قرار گرفته. 15 تکنولوژی مستقل که دامنه وسیعی از بخش های مختلف صنایع را پوشش می دهند، نیاز جهانی به فناوری های سنسوری را انکارناپذیر کرده اند. در 13 تا از این 15 تکنولوژی، تکنولوژی سنسوری به صورت یک عنصر کامل در توسعه محصولات و خدمات شناخته می شود. در حقیقت فناوری سنسوری به صورت یک فناوری کلیدی با کاربردهایی با تنوع گسترده صنعتی و تحقیقاتی ظاهر شده.

 

1-1 موارد استفاده سنسورها

سنسورها در اشیایی با کاربردهای روزمره مثل کف آسانسورهای لمسی-حسی (سنسور لامسه ای) و لامپ هایی که با لمس پایه شان روشن و خاموش می شوند به صورت آشکار دیده می شوند. همچنین کاربردهای بی شماری برای سنسورها وجود دارد که بیشتر مردم هرگز از آنها آگاه نمی شوند. به عنوان مثال سنسورها در خودروها، ماشین آلات، وسایل ماورای جو، تجهیزات پزشکی و ربات ها کاربرد دارند.

1-2 سنسور چیست؟

سنسور دستگاهی است که یک کمیت فیزیکی را اندازه گیری می کند و آن را به یک سیگنال که می تواند به وسیله یک مشاهده گر یا یک اسباب خوانده شود تبدیل می کند. برای مثال دماسنج – با جیوه در شیشه اش، دمای اندازه گیری شده را به شکل انقباض و انبساط یک مایع روی یک تیوب شیشه ای مدرج نشان می دهد. یا یک ترموکوپل دما را به یک ولتاژ خروجی که می تواند به وسیله ولت متر خوانده شود تبدیل می کند.

در واقع سنسور اسبابی است که یک سیگنال یا محرک را می گیرد و به آن پاسخ می دهد. در این جا اصطلاح محرک به معنی خاصیت یا کمیتی است که نیاز است تا به فرم الکتریکی تبدیل شود. از این رو سنسور را می?توان به عنوان اسبابی که یک سیگنال را می گیرد و آن را به فرم الکتریکی تبدیل می کند –بنابراین بیشتر در دستگاه های الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد- تعریف کرد. البته سنسور با ترانسفورماتور متفاوت است. چراکه یک ترانسفورماتور شکلی از انرژی را به شکل دیگری تبدیل می کند. در حالی که یک سنسور، سیگنال دریافت شده را تنها به فرم الکتریکی تبدیل می کند.

دانلود مقاله کامل بررسی انواع سنسورهای حرارتی



  



نوشته شده در تاریخ 95/2/30 ساعت 4:51 ع توسط مهرداد


 

تحقیقی کامل پیرامون بررسی گزارشهای حسابرسی

تحقیقی کامل پیرامون بررسی گزارشهای حسابرسی در 85 صفحه ورد قابل ویرایش با ففرمت doc

دانلود تحقیقی کامل پیرامون بررسی گزارشهای حسابرسی

تحقیق بررسی گزارشهای حسابرسی گزارشهای حسابرسی
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل docx
حجم فایل 542 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 85

تحقیق بررسی گزارشهای حسابرسی در 85 صفحه ورد قابل ویرایش با ففرمت doc

 

 

چگونگی پیدایش حرفه حسابرسی

حسابرسی به مفهوم اعم کلمه، یعنی رسیدگی به حساب و کتاب، سابقه ای بسیار طولانی دارد.

مبدأ شروع حسابرسی به زمانی برمی گردد که لزوم برقراری نوعی کنترل نسبت به عملیات و معاملات کسانی که به مباشرت دیگران اقدام به وصول و یا خرج وجوه متعلق به آنان مینمودند احساس گردید. این ضرورت بخصوص در مورد کنترل وصول و مصرف وجوه عمومی از دیرباز احساس گردیده است.

بدیهی است در آن روزگار به علت ابتدایی بودن روشهای حسابداری و مدارک و دفاتری که نگهداری می شده است و مهم تر از آن به علت ناچیز بودن نسبی اعداد و ارقام و میزان و تعداد معاملات، وظایف شخص رسیدگی کننده بسیار مختصر بوده و گاه به استماع توضیحاتی که توسط مباشران یا عمال مالی داده می شده محدود می گردید. شاید به همین علت در عرف و فرهنگ انگلوساکسون ها شخص رسیدگی کننده اصطلاحاً “AUDITOR” مشتق از کلمه AUDIO به معنی شنیدن و استماع کردن نامیده می شود.] مختار، نصرالله ، 1375، ص 1[

تداوم انقلاب صنعتی در اروپای قرن نوزدهم، ایجاد کارخانه های بزرگ و احداث طرحهای عظیمی را می طلبید که نیازمند به سرمایه های کلان بود. تامین چنین سرمایه هایی از امکانات مالی یک یا چند سرمایه گذار فراتر بود و از سویی، یک یا چند سرمایه دار نیز آمادگی پذیرش خطر تجارتی چنین فعالیتهایی را نداشتند. از این رو، با بهره گیری از دو دست آورد بزرگ انقلاب صنعتی، یعنی سازماندهی و همکاری، شرکتهایی شکل گرفت که مسئولیت صاحبان سرمایه آنها محدود به مبلغ سرمایه گذاریهایشان بود و در قالب چنین مشارکتهایی، سرمایه های کوچک تجهیز و راه حل مناسبی برای تامین سرمایه های کلان فراهم آمد.

سرمایه چنین شرکتهایی به سهام قابل نقل و انتقال تقسیم شد که با وضع قوانینی در بورسهایی که ایجاد شده بود قابل نقل و انتقال بود. شرکتهای سهامی توسط هیئت های مدیره ای اداره میشد و میشود که معمولاً از سهامداران بزرگ تشکیل و یا منتخب آنها هستند. در چنین شرایطی، بخصوص با توجه به این که فعالیت همه این شرکتها موفقیت آمیز نبود و در بعضی موارد خسارت عمده ای را به صاحبان سرمایه وارد میکرد، لزوم استخدام مدیران کارآزموده بوسیله صاحبان این قبیل سازمانها بیشتر احساس گردید و در نتیجه طبقه صاحبان سرمایه و گردانندگان این سرمایه ها در غالب موارد از یکدیگر متمایز شدند.

سازمان جدید سرمایه، زمینه وظایف حسابداری را گسترده تر کرد و تهیه و ارائه گزارشهایی لازم شد که بتواند سهامداران را از چگونگی اداره سرمایه هایشان، ارزیابی عملکرد و سنجش کارآیی مدیران و گردانندگان موسسه و بالاخره آینده سرمایه گذاریهایشان مطلع کند. از طرفی در تداوم این تحول، بازار معاملات پولی و اعتباری گسترش یافت و بانکها و موسسات اعتباری که بخش بزرگی از اعتبارات لازم را برای عملیات جاری و سرمایه ای واحدهای اقتصادی فراهم می آورد متوجه صورتهای مالی شرکتها و سایر واحدهای اقتصادی شدند.

افزایش موارد استفاده و شمار استفاده کنندگان از اطلاعات مالی واحدهای اقتصادی به دنبال و در تداوم افزایش شمار شرکتهای سهامی و توسعه و رونق بازارهای سرمایه و پول، هدف حسابداری را از رفع نیازهای معدود صاحبان سرمایه به پاسخگویی به نیازهای اطلاعاتی گروههای متعدد ذیحق و ذیعلاقه ارتقاء داد و به کار حسابداری نقش اجتماعی بخشید.

نقش اجتماعی حسابداری را حسابداران شاغل در موسسات نمیتوانستند به تنهایی ایفاء کنند، زیرا:

اولاً: وجود رابطه استخدامی مستقیم، آنان را به پذیرش نظرات مدیران شرکتهای سهامی و سایر واحدهای اقتصادی ملزم میکرد.

ثانیاً: اشتغال آنان در موسسات، نوعی جانبداری طبیعی از موسسه را در پی داشت.

در نتیجه، صورتهای مالی که توسط این گروه از حسابداران با نظر و مسئولیت مدیران تهیه می شد  نمیتوانست با بیطرفی و اعتماد قابل قبول، نیازهای گروههای مختلف استفاده کننده از اطلاعات مالی را که حقوق، منافع و علایق گوناگون و گاه متعارض داشتند، برطرف نماید.

چاره این مشکل، انتخاب حسابداران خبره ای توسط مجامع عمومی صاحبان سهام بود که با رسیدگی به مدارک، اسناد و حسابهای یک واحد اقتصادی، هرگونه تقلب و سوء استفاده را کشف و نسبت به صورتهای مالی تهیه شده توسط موسسه اظهارنظر نمایند.

تجمع حسابداران متخصص، با سابقه و ورزیده که چنین وظایفی را به عهده           می گرفتند در انجمن هایی که الزام به رعایت آیین رفتار حرفه ای مدونی لازمه عضویت در آنها بود و بالاخره پذیرش اجتماعی حسابداران مستقل با نمایش راستگویی، درستکاری وتخصص، در عمل، نخستین نظام حرفه ای را در اواخر قرن نوزدهم در انگلستان پدید آورد که مقارن همان سالها و در نیمه اول قرن بیستم در کشورهای دیگر نیز نظامهای حرفه ای حسابداری ایجاد و در بعضی از کشورها علاوه بر پذیرش اجتماعی، ضمانت اجرایی قانونی نیز یافت. ] ارباب سلیمانی، عباس و نفری، محمود، 1371، پیشگفتار[

 فهرست

فصل اول
مقدمه   
فصل دوم
چگونگی پیدایش حرفه حسابرسی  
مروری بر تاریخچه حسابرسی  
پیشینه و سیرتاریخی حسابرسی  
تاریخچه حسابرسی در ایران  
تعریف حسابرسی  
حسابرسی : ابزار کنترلی   
فلسفه و جایگاه حسابرسی  
نظریه شبه قضایی  
نظریه مسئولیت اجتماعی  
نظریه مباشرت و نظارت  
فصل سوم
استانداردهای پذیرفته شده حسابرسی   
انواع حسابرسی  
فصل چهارم
آئین رفتار حرفه ای حاکم بر مسئولیتهای حرفه ای حسابرس  
استقلال (حکم 101)  
بیطرفی و درستکاری (حکم 102)  
استانداردهای عمومی (حکم 201)  
اطلاعات محرمانه صاحبکار (حکم 301)  
حق الزحمه مشروط ( حکم 302)  
اعمال بدنام کننده (حکم 501)  
آگهی و سایر انواع تبلیغات (حکم 502)  
کمیسیون (حکم 503)  
گزارش حسابرسی  
ترتیب درج مطالب در گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی  
بند موضوع حسابرسی و تفکیک مسئولیتها  
بند مبانی رسیدگی  
بندهای توضیحی   
اظهارنظر مقبول   
اظهار نظر مشروط   
اظهار نظر مردود  
عدم اظهارنظر   
گزارشگری حسابرسی در آمریکا  
بررسی شکل و محتوای گزارش مقبول حسابرسی در آمریکا  
گزارش حسابرسان مستقل به سهامداران شرکت آلفا  
گزارش مشروط در رابطه با اصول حسابداری   
تحمیل محدودیت اساسی در دامنه رسیدگی توسط شرایط موجود  
ابهام   
ابهام و محدودیت رسیدگی   
ابهام و انحراف از اصول پذیرفته شده حسابداری  
انحراف از یک اصل پذیرفته شده حسابداری (عدم توافق با مدیریت)  
گزارشگری حسابرسی در انگلستان  
اجزای اصلی گزارش حسابرسی  
انواع اظهارنظر حسابرس  
گزارش حسابرسی در ایران  
نتیجه‌گیری و پیشنهادات   

منابع

منابع:

1-   فصلنامه تحلیلی اطلاع رسانی پژوهشی سازمان حسابرسی، شماره 10، بهار 1380

2-   فصلنامه تحلیلی اطلاع رسانی پژوهشی سازمان حسابرسی، شماره 11، تابستان 1380

3-   حسابدای دولتی، پرویز سعیدی، 1385

4-   استانداردهای حسابرسی، 1385

5-   اصول حسابرسی، جمشید اسکندری، 1386

6-   حسابرسی، عباس و محمود ارباب سلیمانی، 1371، ص 72-58

7-   حسابرسی، احمد حمیدی راوری، 1372، ص 71-69

8-   نشریه

دانلود تحقیقی کامل پیرامون بررسی گزارشهای حسابرسی



  



نوشته شده در تاریخ 95/2/30 ساعت 4:50 ع توسط مهرداد


 

پروژه بررسی سیستم مالی و کنترل داخلی

دانلود پروژه بررسی و تجزیه تحلیل سیستم مالی و کنترل داخلی در 106 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

دانلود پروژه بررسی سیستم مالی و کنترل داخلی

تجزیه تحلیل سیستم مالی   کنترل داخلی   دانلود پروژه تحلیل سیستم مالی   کنترل داخلی سیستم مالی
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل docx
حجم فایل 128 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 106

دانلود پروژه بررسی و تجزیه تحلیل سیستم مالی و کنترل داخلی در 106 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

چکیده تحقیق

 

در این تحقیق به بررسی سیستم های کنترل داخلی(حسابداری-انبارداری-حقوق ودستمزد-تولیدوفروش) شرکت گلهار به طور خلاصه پرداخته شده است.   هدف تحقیق شناخت صنعت گوشت وکارایی این صنعت در خصوص بهینه سازی محصولات دامی وکشاورزی -شناخت شرکت سهامی وشناسایی سیستمهای حسابداری شرکت مذبور می باشد.
روش تحقیق به این صورت که با مراجعه به شرکت و مصاحبه با مدیر داخلی بخش اطلاعات جزئی در مورد شرکت بدست امد.
در این کار سعی شده محصولات و فراورده های گوشتی به نحو مطلوب وبا اطلاع از پروتئین-چربی و… هر محصول معرفی شود با معرفی هر محصول عکس ان محصول هم در پروژه لحاظ شده است.
استفاده از سایت مربوط به این شرکت هم کمک موثری به ما در جمع اوری اطلاعات نموده است.

مقدمه
صنایع گوشت
گوشت و فراورده های آن یکی از منابع پر ارزش پروتئینی در ارتباط با تغذیه بشر محسوب میگردد درکشور ما صنایع گوشت به ویژه در ده سال اخیر یکی از مهمترین ومسئله سازترین صنایع غذایی به شمار می آید . فراورده های متنوع و گوناگونی که امروز از گوشتهای مختلف تهیه می گردند ، بدون دانش فنی و اطلاعات کافی در زمینه گوشت و علوم وابسته به آن و همچنین تکنولوژی تهیه فرآورده های گوشتی مسلماً از کیفیت خوراکی و بهداشتی مناسبی برخوردار نخواهد بود

سیستمها و کنترلهای حسابداری
سیستمها و کنترل ها
توجه به برخی از جهات حسابداری نظیر مدارک مستند معاملات ، کد و سرفصل حسابها ، دفتر روزنامه ، دفاتر روزنامه اختصاصی ، دفتر کل و دفاتر معین اهمیت سیستم های مالی و حسابداری را در هر موسسه بطور بارز نمایان می سازد .
بنابراین سیستم حسابداری باید قادر باشد کلیه اطلاعات مورد نیاز مدیران را برای اداره امور موسسه و همچنین گزارش نتایج عملیات سازمان را برای افراد ذینفع ، نظیر صاحبان موسسه و بستانکاران تامین کرده و دراختیار انان قرار دهد . یک سیستم صحیح از پیش طراحی شده باید بتواند به نکات زیر پاسخگو باشد :
– نحوه و ترتیب ثبت و گزارش اطلاعات به طور کارا و موثر
– اندازه گیری و سنجش اشکال مختلف عملیات سازمان
– جلوگیری از اشتباهات و تقلبات
به طور کلی در طراحی هر سیستم ،‌طبیعت فعالیت موسسه مورد نظر ، حجم معاملات مختلف ، تعداد کارمندان وظرفیت آن موسسه باید در نظر گرفته شود .
در موسسات کوچک ، نظارت و کنترل کارمندان و اداره امور آن توسط صاحب یا صاحبان موسسه که مدیریت آن را نیز بعهده دارند امکان پذیر می باشد اما بتدریح که تعداد کارمندان و پیچیدگی فعالیت موسسه افزایش می یابد ، تماس و نظارت برکلیه عملیات ان برای مدیریت مشکل تر شده و از توان خارج می گردد . بارشد تدریجی موسسه ، اطمینان برسیستم حسابداری و کنترل ان موسسه بصورت امر اجتناب ناپذیر در می آید .
رویه ها ودستور العمل های طراحی شده برای تحقق امر کنترل عملیات را اصطلاحاً کنترلهای داخلی می گویند .

اهداف مهم کنترلهای داخلی عبارتند از :
– 
حفاظت داراییها
– ایجاد اطلاعات صحیح حسابداری
– کمک به کاراتر شدن عملیات
– تشویق پذیرش خط مشی ها و آیین نامه های مدیریتی
دریک مفهوم وسیع تر کنترلهای داخلی دربرگیرنده فعالیتهایی نظیر زمان سنجی ، کنترل کیفی و تجزیه و تحلیل اماری می باشد.
حدود ووسعت اعمال کنترلهای داخلی ، به اندازه موسسه و امکانات موجود جهت کنترل ، بستگی دارد . ولی در هر صورت اجرای حداقلی از کنترلهای داخلی در کلیه موسسات ضروری می باشد. مثلاً صدور فاکتور فروش ، ضمیمه ساختن فاکتور خرید به سند حسابداری وسایر مدارک مستند برای اثبات صحت معاملات ، تقریباً از جلمه کنترلهای مورد نیاز در کلیه موسسات می باشند.

سیستم حقوق و دستمزد سیستم حسابداری-انبارداری-تولید و فروش کارخانه گلهار به شرح زیر می باشد:
سیستمهای فوق همه مکانیزه بوده وکلیه اقلام مواد اولیه و کالاهای مصرفی دارای کد می باشد وبرای هر کدام حداقل موجودی و میزان سطح سفارش تعیین شده است وبه محض اینکه موجودی به ان سطح برسد فرم درخواست خرید صادر می شود و مسول خرید با مراجعه به لیست تامین کنندگان مجاز نسبت به سفارش اقدام می نماید. سپس هنگام تحویل کالا از نظر مقدار-کیفیت وقیمت کنترل شده و تحویل انبار می گردد.
بخشهای مختلف واحد از جمله بخش تولید نیز بر اساس برنامه ریزی تولید اقلام مورد درخواست خود را از انبار تحویل گرفته و محصول تولید شده را به انبار فروش تحویل میدهد.
در بخش فروش پس از دریافت سفارشات مشتری وتاید بخش مالی کالای مورد درخواست مشتری ارسال میگردد.
ضمنا سیستم انبارداری در انبار کالا و مواد سیستم fifoمیباشد یعنی کالا ها به ترتیب تاریخ ورود مصرف میگردد.
سیستم حقوق و دستمزد نیمه مکانیزه است یعنی کلیه پرسنل به هنگام ورود و خروج کارتکس میزنند ودر پایان ماه میزان کار کرد هر فرد توسط ماشین محاسبه میگردد وبرابر لیست حقوقی و میزان دستمزد هر فرد جمع حقوق و مزایایش محاسبه شده و پرداخت میگردد ولیست مربوط به امضای کلیه کارکنان رسیده و یک نسخه در حسابداری بایگانی میشود و یک نسخه به همراه سهم بیمه تامین اجتماعی ودارایی به این ادارات تحویل میگردد.

دانلود پروژه بررسی سیستم مالی و کنترل داخلی



  



نوشته شده در تاریخ 95/2/30 ساعت 4:50 ع توسط مهرداد


 

پایان نامه بررسی نمایش های مختلف ماتریس اسپارس و کاربرد آن در پردازش تصویر

پایان نامه بررسی نمایش های مختلف ماتریس اسپارس و کاربرد آن در پردازش تصویر در 86 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

دانلود پایان نامه بررسی نمایش های مختلف ماتریس اسپارس و کاربرد آن در پردازش تصویر

پایان نامه بررسی نمایش های مختلف ماتریس اسپارس و کاربرد آن در پردازش تصویر نمایش های مختلف ماتریس اسپارس پردازش تصویر ماتریس اسپارس در پردازش تصویر
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل docx
حجم فایل 1439 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 86

پایان نامه بررسی نمایش های مختلف ماتریس اسپارس و کاربرد آن در پردازش تصویر در 86 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

                  بازسازی تصاویر:                    

یکی دیگر از تکنیک های پردازش تصویر، بازسازی تصاویر می باشد.

هدف از بازسازی تصاویر استفاده از فرآیندهایی جهت به دست آوردن یک تصویر مطلوب از یک تصویر تخریب شده است.

اگرچه در مواقعی نمی توان به تصویر مطلوب رسید ولی می توان تاثیر اختلال را کمینه کرد به نحوی که گاهی تیز کردن لبه های تصویر نیز می تواند کافی باشد.

تخریب تصویر به علت تنظیم نامناسب دوربین، حرکت نسبی دوربین و جسم مورد تصویربرداری، انعکاس ناخواسته ی نورها از منابع غیر قابل کنترل، ایده آل نبودن سیستم های تصویر برداری و مخابراتی و ... صورت می گیرد.

روش های مختلفی در پردازش تصاویر تخریب شده به منظور بازسازی آنان موردتوجه قرار می گیرند که از جمله ی آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

-         از بین بردن مات شدگی در تصویر

-         حذف نویز در تصویر

-         بهبود تمایز و دیگر معیارهای رؤیت تصویر

 

تعریف مدلی از تخریب می تواند در درک مفاهیم و همچنین به یافتن روابطی برای بازسازی تصویر کمک کند. در یک حالت کلی و بدون ایجاد خطا های بزرگ می توان یک سیستم تخریب کننده و بازسازی را به صورت شکل 16-1 مدل سازی نمود. همانطور که در شکل نشان داده شده است، تابع تخریب به همراه نویز جمع شونده بر روی تصویر ورودی f(x,y) اعمال می شود تا تصویر تخریب شده ی g(x,y)تشکیل شود. با معلوم بودن g(x,y) و دانستن تابع تخریب H و نوع نویز جمع شونده η(x,y) می توان ،  تقریبی از تصویر اصلی را به دست آورد.

مقدمه:

بخش اول : روش های پردازش تصویر
1-1 تصویر دیجیتالی:
2-1 تعریف رنگ و ویژگی های آن:
1-2-1 فضای رنگ HSV :
2-2-1 فضای رنگ  RGB:
3-1پردازش تصویر (Image Processing )
1-3-1 بهبود کیفیت تصویر( image enhancement ) :
1-1-3-1بهبود کیفیت تصویر در حوزه مکان :
2-1-3-1 بهبود کیفیت تصویر در حوزه فرکانس :
2-3-1 بازسازی تصاویر: 
3-3-1 کدینگ و فشرده سازی تصویر:
4-3-1 قطعه بندی تصویر  (  Image segmentation ) : 
1-4-3-1 روش های مبتنی بر از مشتق اول:
فیلترهای مشتق گیر prewitt
فیلترهای مشتق گیر sobel 
فیلترهای مشتق گیر Robert
2-4-3-1 روش مبتنی بر مشتق دوم  یا  لاپلاس:

بخش دوم : الگوریتم های موازی
1-2 الگوریتم های موازی:
2-2 معماری موازی:

بخش سوم : ماتریس اسپارس(خلوت)
1-3 الگوریتم های ذخیره ماتریس اسپارس:
1-3-1  Coordinate storage (COO)
تحلیل زمان اجرای ذخیره سازی : 
تحلیل حافظه مصرفی :
2-3-1 روش CRS
پیاده سازی : 
تحلیل زمان اجرای ذخیره سازی : 
تحلیل حافظه مصرفی :
ضرب :
تحلیل زمان اجرای ضرب  : 
3-3-1  روش CCS
تحلیل حافظه مصرفی :
تحلیل زمان اجرای ضرب  : 
4- 3-1 (CDS )   Compresses diagonal storage 
5-3-1 Jagged Diagonal Format (JDS)
ضرب:
تحلیل زمان اجرای ضرب:
تحلیل زمان اجرای ذخیره سازی :
6-3-1 The transpose jagged diagonal format   
تحلیل حافظه مصرفی :
تحلیل زمان اجرای ضرب:
7-3-1 Robs Alorithm

دانلود پایان نامه بررسی نمایش های مختلف ماتریس اسپارس و کاربرد آن در پردازش تصویر



  



نوشته شده در تاریخ 95/2/30 ساعت 4:50 ع توسط مهرداد


 

پروژه بررسی سیگنالهای الکترو مایوگرافی در حرکت دست

دانلود پروژه بررسی سیگنالهای الکترو مایوگرافی در حرکت دست در 187 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

دانلود پروژه بررسی سیگنالهای الکترو مایوگرافی در حرکت دست

دانلود پروژه بررسی سیگنالهای الکترو مایوگرافی در حرکت دست سیگنالهای الکترو مایوگرافی  الکترو مایوگرافی
دسته بندی برق ،الکترونیک و مخابرات
فرمت فایل docx
حجم فایل 2695 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 187

دانلود پروژه بررسی سیگنالهای الکترو مایوگرافی در حرکت دست در 187 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

الکترو ما یو گرافی  روشی  تجربی  در زمینه  ی  بسط  ، ثبت وانالیز  سیگنال  های  الکتریکی  عضله است . سیگنال  های  الکتریکی  عضله بوسیله ئگرگونیهای  فیزیو لو ژیکی  در غشا فیبر  عضلانی  شکل  می  گیرند. الکترو مایو گرافی  شامل  ردیا بی  ثبت ، تقویت ،انالیز  وتفسیر  جهت سیگنال  های  ایجاد شده توسط  عضله اسکلتی  ،هنگام فعالیت برای  تولید نیرو است.اهداف  کلی  در این فصل معرفی  جامع  سیگنال  الکترومایو گرافی،وهم چنین منشا ایجاد سیگنال میباشد برای  فهم کامل  این موضوع  شرح مختصری از اناتومی  عضله اورده  شده است.هم جنین در مورد فاکتور های  موثر بر سیگنال  توضیح مختصری  داده شده  که در فصل های  اتی  به انها پرداخته می شود.به طور کلی  در این فصل هدف درک کامل EMGبرای کاربرد درست ان در  زمینه های  مختلف می باشد،که ما در این تحقیق  به بررسی  ان در حرکت دست می پردازیم.

 2-1الکترومایو گرافی چیست؟

الکترو مایو گرافی مطالعه عملکرد عضله از طریق تحلیل سیگنال های الکتریکی تولید شده در حین انقباضات عضلانی است .EMGاغلب به طور نادرستی به وسیله ی پزشکان ومحققان به کار گرفته می شود.در بیشتر موارد حتی الکترو مایو گرافر های با تجربه نیز نمی توانند اطلا عات کافی وجزییات مورد نظر را از پروتکل به دست اورند و لذا محققان دیگر مجازند که کارهای انها را تکرار کنند.

 

الکترومایو گرافی اندازه گیری سیگنال  الکتریکی  همراه با تحریک عضله است که می تواند شامل عضلات ارادی وغیر ارادی شود.وضعیت  EMG انقباصات عضله ارادی به میزان کشش بستگی دارد.واحد عملکری انقباض عضله یک واحد حرکتی  است که متشکل از یک نورون الف منفرد وتمام فیبر هایی که از ان منشعب می شوند.وقتی پتانسیل عمل عصب حرکتی که فیبر را تغذیه می کند به استانه ی دپلاریزاسیون برسد فیبر عضله منقبض می شود .دپلاریزاسیون با عث ایجاد میدان الکترو مغناطیسسی می شود واین پتانسیل به عنوان ولتاژ انداره گرفته میشود .دپلاریزاسیون که در طول غشا عضله منتشر می شود یک پتانسیل عمل عضله است .پتانسیل عمل واحد حرکتی مجموع پتانسیل عمل های منفرد تمامی فیبر های یک واحد حرکتی است .بنابراین سیگنال EMG جمع جبری تمام پتانسیل عمل های واحد های حرکتی موجود در ناحیه ای است که الکترود درانجا قرار گرفته است.ناحیه ی قرار گرفتن الکترود معمولا شامل بیش از یک واحد حرکتی است زیرا فیبر های عضلا نی واحد های  حرکتی مختلف  در تمام طول عضله در ترکیب با هم قرار دارند . هر بخش از عضله می تواند حاوی فیبرهای متعلق به حدود 20 تا 50 واحد حرکتی باشد.یا واحد حرکتی مستقل می تواند دارای 3 تا 2000 فیبر عضله باشد. عضلاتی که  پنج حرکت را در کنترل دارند از تعداد فیبر های عضلانی کمتری به ازای هر واحد حرکتی بر خوردارند (معمولا کمتر از 10 فیبر به ازای هر واحد حرکتی).در مقابل عضلاتی که محدودی وسیعی از حرکات را در کنترل دارند دارای 100 تا 1000فیبر در هر واحد حرکتی می باشند . در خلال انقباضات عضلانی ترتیب خاصی وجود دارد به این صورت که واحد های حرکتی با فیبر عضلاتی کمتر درابتدا وسپس واحد های حرکتی دارای فیبر های عضلانی بیشتر منقبض می شوند .تعداد واحدهای حرکتی درعضلات  بدن متغیر است .رابطه ای بین EMGبا سایر متغیر های بیو مکانیکی وجود دارد . با در نظر گرفتن انقباضات ایزومتریک ،رابطه ای مثبت در افزایش کشش عضله و دامنه سیگنال ثبت شده EMG وجود دارد . اگرچه یک زمانتاخیر وجود دارد و به این دلیل است که دامنه EMGبه صورت مستقیم با build – up کشش ایزو متریک در تطابق نیست .برای تخمین قدرت تولید شده ازروی سیگنال EMG می بایست دقت زیادی کرد چون اعتبار رابطه ی نیرو با دامنه وقتی تعداد زیادی عضله از یک مفصل منشعب شده اند یا یک عضله به مفاصل متعددی وصل  است قطعی نیست .در بررسی فعالیت یک عضله با توجه به انقباضات Concentricوeccentric مشخص می شود که انقباضات eccentric نسبت به انقباضات Concentric در مقابل نیروی وارده برابر فعالیت کمتری در عضله تولید می کنند.همراه با خستگی  عضله  ،کاهش در میزان کشش عضله اغلب همراه با دامنه ثابت یا حتی بیشتر در فعالیت عضله مشاهده می شود.بخش پر فرکانس سیگنال همراه با خستگی فرد افت می کند و می تواند به صورت کاهش در فرکانس مرکزی سیگنال عضله دیده شود.در خلال حرکت رابطه ای تقریبی بین EMG وسرعت حرکت مشاهده می شود .رابطه ای معکوس بین قدرت انقباض تولید شده بوسیله ی انقباض concentric و سرعت حرکت وجود دارد در حالیکه eccentric  توانایی  حمل وزنه بیشتر با سرعت بیشتری را دارد. به عنوان مثال اگر وزنه ای بزرگ وسنگین را به سرعت ولی با کنتر ل پایین ببرید ان وزنه  ر ابا استفاده از انقباض eccentric پایین برده اید.شما قادر نخواهید بود که وزنه را با همان سرعت پایین بردن ،بالا  ببرید (انقباض concentric).نیروی تولید شده لزوما بیشتر نخواهد بود امام شما توانستید وزنه بیشتر ی را حمل کنید و فعالیت EMGدر عضلات مورد استفاده کمتر بوده است.بنابراین رابطه ای معکوس  برای انقباضاتconcentric  و رابطه ای مثبت  برای انقباضات eccentric از نظر سرعت حرکت وجود دارد.از نقطه نظر ثبت سیگنال ،EMG دامنه پتانسیل عمل واحد حرکتی به عوامل مختلفی بستگی دارد نظیر: قطر فیبر عضله ، فاصله بین فیبر عضله فعال ومحل اشکار سازی (ضخامت چربی بافت) .هدف اصلی بدست اوردن سیگنال بدون نویز است.بنابراین نوع الکترود  و خصوصیات  تقویت کننده نقش حیاتی در بدست اوردن سیگنال بدون نویز ایفا میکند.

چکیده 
مقدمه     1
فصل اول : ‌آشنایی با الکترومایوگرافی 
1-1 مقدمه     3
2-1 الکترومایوگرافی چیست ؟    3
3-1 منشأ سیگنال EMG کجاست ؟    7
1-3-1 واحد حرکتی     7
4-1 آناتومی عضله    8
1-4-1 رشته عضلانی واحد    8
2-4-1 ساختار سلول ماهیچه     8
5-1 انقباض عضلانی     9
6-1 تحریک‌پذیری غشاء عضله     11
7-1 تولید سیگنال EMG    12
1-7-1 پتانسیل عمل     12
8-1 ترکیب سیگنال EMG    14
1-8-1 انطباق واحدهای حرکتی     14
9-1 فعال سازی عضله     15
10-1 طبیعت سیگنال MMG    16
11-1 فاکتورهای موثر بر سیگنال EMG    18
فصل دوم :انواع سیگنال‌های الکترومایوگرافی و روشهای طراحی 
1-2 انواع EMG     21
2-2 الکترومایوگرافی سطحی : ردیابی و ثبت     22
1-2-2 ارتباطات کلی     22
2-2-2 مشخصه‌های سیگنال EMG    23
3-2 مشخصه‌های نویز الکتریکی     24
1-3-2 نویزمحدود شده     24
2-3-2 آرتی فکت‌های حرکتی     24
3-2-2 ناپایداری ذاتی سیگنال     25
3-2 بیشینه سیگنال EMG    25
4-2 طراحی الکترود و ‌آمپلی فایر     26
5-2 تقویت تفاضلی     26
6-2 امپدانس داخلی     28
7-2 طراحی الکترودفعال     29
8-2 فیلترینگ     29
9-2 استقرار الکترود     30
10-2 روش مرجح مصرف     30    
11-2 هندسه الکترود    30
1-11-2 نسبت سیگنال به نویز     31
2-11-2 پهنای باند    32
3-11-2 سایر ماهیچه نمونه     32
4-11-2 قابلیت cross talk    33
12-2 بار موازی الکترود     33
13-2 قرار دادن الکترود EMG    34
1-13-2 تعیین مکان و جهت‌یابی الکترود     34
2-13-2 نه روی نقطه محرک     35
3-13-2 نه روی نقطه محرک     36
4-13-2 نه در لبه‌ی بیرونی ماهیچه     37    
14-2 موقعیت الکترود نسبت به فیبرهای ماهیچه     37
15-2 قرار دادن الکترود مقایسه     38
16-2 پردازش سیگنال EMG    39
17-2 کاربردهای سیگنالEMG    40
18-2 الکترومایوگرافی سوزنی    41
19-2 مزایا و معایب الکترودهای سطحی و سوزنی     43
1-19-2 مزیت‌های الکترود سطحی     43
2-19-2 معایب الکترودهای سطحی     43
3-19-2مزایای الکترودهای سوزنی     43    
4-19-2 معایب الکترودهای سوزنی     44
20-2 تفاوت موجود بین الکترودهای سطحی وسوزنی     45
21-2 انواع طراحی     45
فصل سوم :مفاهیم اساسی در بدست آوردن سیگنال EMG
1-3 مقدمه     48    

دانلود پروژه بررسی سیگنالهای الکترو مایوگرافی در حرکت دست



  



نوشته شده در تاریخ 95/2/30 ساعت 4:50 ع توسط مهرداد


 

پایان نامه بررسی انواع متدولوژی های نرم افزار

پایان نامه بررسی انواع متدولوژی های نرم افزار در 111 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

دانلود پایان نامه بررسی انواع متدولوژی های نرم افزار

پایان نامه بررسی انواع متدولوژی های نرم افزار متدولوژی های نرم افزار  انواع متدولوژی های نرم افزار
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل docx
حجم فایل 1112 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 111

پایان نامه بررسی انواع متدولوژی های نرم افزار در 111 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

چکیده:

 

فرایند تولید نرم‌افزار که با عنوان «چرخه حیات تولید نرم‌افزار» نیز شناخته می‌شود، ساختاری است که روی توسعه و تولید محصولات نرم‌افزاری اعمال می‌شود. عبارتهای مشابهی چون «چرخه حیات نرم‌افزار» و «فرایند نرم‌افزار» در این رابطه استفاده می‌شود. مدلهای گوناگونی نظیر فرایندهای(خاص) وجود دارند که هر کدام خط مشی مختص(آن فرایندها) برای انجام کارها و فعالیت‌های متنوع در طول فرایندها را مشخص می‌کنند. برخی عنوان می‌کنند که «طرح(مدل) چرخه حیات» یک عبارت بسیار عمومی است و «فرایند تولید نرم‌افزار» خیلی عبارت اختصاصی­تری است. برای مثال خیلی از فرایندهای تولید نرم‌افزار ویژه‌ای هستند که خود زیر مجموعه چرخه حیات حلزونی به شمار می‌روند.

متدولوژی[1] ، مجموعه ای از اصول کلی مربوط به روش ها است. که در هر وضعیت مشخص باید به یک روش خاص مناسب به آن وضعیت تبدیل شود.  مجموعه ای از روال ها ، فنون ، ابزار و مستنداتی که توسعه دهنگان سیستم در تلاش برای پیاده سازی یک سیستم اطلاعاتی جدید، از آنها بهره می گیرند. یک متدولوژی، مرکب است از مراحلی که هر یک به نوبه خود از مراحل فرعی تشکیل شده اند. با کمک این مراحل، توسعه دهندگان سیستم می توانند در هر مرحله ابزارها و روش های مناسب آن مرحله را انتخاب کرده و پروژه‌های توسعه سیستم­های اطلاعاتی را برنامه ریزی، مدیریت، کنترل و ارزیابی می کنند. بر اساس مفاهیم و تئوری عمومی سیستمها نگرشی شکل می گیرد که نگرش یا رویکرد سیستمی نامیده می شود . از طرفی این نگرش یک طرز تفکر است و از طرف دیگر روشی برای برخورد با مسئله است که قابلیت استفاده در حل مسائل سازمانی را بخوبی داراست. هر گاه این رویکرد در حل مسائل سازمانی به کار گرفته شود به عنوان روش کلی حل مسئله نامیده می­شود. و هر گاه که برای تحلیل، طراحی، بهبود سیستمهای اطلاعاتی مورد استفاده قرار گیرد به عنوان متدولوژی یا روش تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم نامیده میشود.

 

1-1-        مقدمه:

ادبیات تخصصی تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها، هنوز به آن حدی از بلوغ نرسیده است که واژگان اساسی آن مفاهیم یکسانی در نزد دست اندرکاران این رشته داشته باشد. یکی از مشکلات کسانی که به متون طراحی سیستم ها مراجعه می­کنند، آن است که معنای واژه­های کلیدی این رشته، از متنی به متن دیگر تغییر می یابد. آنچه که نویسنده ای متدولوژی می داند، نویسنده دیگر متد روش می نامد و آنچه که یکی به عنوان روش از آن نام می برد، دیگری تنها آن را ابزار می شناسد."متدولوژی" مجموعه­ای از روشها، فنون و ابزارهای تحلیل و طراحی سیستم است که در چهارچوب یک انگاره مدلسازی مبتنی بر یک الگوی مفهومی برای ساماندهی روند توسعه سیستمها به روشی نظام مند به کار بسته می شود. در مدل فرآیند تولید و توسعه نرم‌افزار، مرحله‌بندی و تجزیه این فرآیند به مراحل کوچکتر، و مشخصات هرمرحله، مطابق با متدولوژی منتخب برای اجرای پروژه تشریح می‌گردد. فرآیندهای تولید و توسعه درهر پروژه نرم افزاری بسته به متدولوژی و مدل فرآیند انتخابی متفاوت است. برای تحلیل، طراحی و پیاده‌سازی سیستم مورد نظر از متدولوژی که یک فرآیند مهندسی نرم‌افزار است ، استفاده می‌شود. این فرآیند یک روش نظام‌مند برای تخصیص کارها و مسئولیتها در یک تیم توسعه نرم‌افزار می‌باشد و هدف آن تولید نرم‌افزار با کیفیت بالاست که نیازهای کاربران نهایی را توسط یک برنامه و با بودجه قابل پیش‌بینی تأمین نماید.

شیء گرایی لغتی است که امروزه در صنعت نرم افزار باب شده است. شرکتها به سرعت حرکت می کنند تا خود را با این تکنولوژی جدید سازگار کنند و آن را در برنامه های موجود خود وارد نمایند در حقیقت بیشتر برنامه ها امروزه با شی گرایی توسعه می یابند. متد شئ گرایی یک راه متفاوت مشاهده برنامه هاست. با شئ گرایی شما یک برنامه را به قطعات بسیار کوچک یا Object هایی تقسیم می کنید که تا اندازه ای مستقل از یکدیگر باشند. در روش سنتی، روش توسعه به همراه اطلاعاتی که سیستم نگهداری خواهد کرد به خودمان وابسته است، بعبارت دیگر ما بر روی اطلاعات متمرکز می شویم و کمتر توجه می کنیم که چه کاری با این اطلاعات انجام شده است یا رفتار سیستم چگونه است این روش (Data-Centric ) مبتنی بر داده نامیده شده است متد شئ گرائی در پاسخ به مشکلات این روش ایجاد شده است .

 

 

دانلود پایان نامه بررسی انواع متدولوژی های نرم افزار



  



نوشته شده در تاریخ 95/2/30 ساعت 4:49 ع توسط مهرداد


 

آشنایی با ups

آشنایی با ups

دانلود آشنایی با ups

آشنایی با ups
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 9808 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 43

آشنایی با ups

Image result for ups logo

قسمتی از فایل مربوطه:

 

دانلود آشنایی با ups



  



نوشته شده در تاریخ 95/2/30 ساعت 4:49 ع توسط مهرداد


 

پایان نامه نقش مدیریت واحد در بحران‌ های طبیعی شهری مطالعه موردی شهر اصفهان

پایان نامه کارشناسی ارشد نقش مدیریت واحد در بحران‌ های طبیعی شهری مطالعه موردی شهر اصفهان همراه با تمام پیوست ها و ضمایم مربوطه در 232 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

دانلود پایان نامه نقش مدیریت واحد در بحران‌ های طبیعی شهری مطالعه موردی شهر اصفهان

پایان نامه کارشناسی ارشد نقش مدیریت واحد در بحران‌ های طبیعی شهری مطالعه موردی شهر اصفهان نقش مدیریت واحد در بحران‌   نقش مدیریت واحد در بحران‌ های طبیعی مدیریت واحد در بحران‌ های طبیعی بحران‌ های طبیعی شهری
دسته بندی جغرافیا
فرمت فایل docx
حجم فایل 5959 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 232

پایان نامه کارشناسی ارشد نقش مدیریت واحد در بحران‌ های طبیعی شهری مطالعه موردی شهر اصفهان  همراه با تمام پیوست ها و ضمایم مربوطه در 232 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


 

چکیده:

 

 

 

موضوع ایمنی شهر ها در برابر مخاطرات طبیعی یکی از اهداف اصلی برنامه ریزی شهری است و یکی از موضوعاتی که بیشتر شهرهای بزرگ جهان با آن دست به گریبان هستند، موضوع حوادث طبیعی است. با توجه به ماهیت غیرمترقبه بودن غالب حوادث طبیعی و لزوم اتخاذ سریع و صحیح تصمیم‌ها و اجرای عملیات، مبانی نظری و بنیادی، دانشی را تحت عنوان مدیریت بحران به وجود آورده است. برای شناخت مدیریت بحران شهر و آسیب پذیری مناطق شهری در برابر بلایای طبیعی، بررسی عامل های اصلی مؤثر در آسیب پذیری مدیریت بحران شهری نیاز است. هدف از این پژوهش، شناسایی وضعیت آسیب پذیری مساکن شهر اصفهان، به کار گیری اصول مدیریتی لازم جهت کاهش آسیب پذیری شهرها و دستیابی به اولویت های عوامل مؤثر در مدیریت بحران شهری در سازمان های مرتبط با بحران شهر اصفهان و (مورد نمونه بیمارستان های شهر اصفهان)، از لحاظ شاخص های مورد بررسی است. روش پژوهش «توصیفی و تحلیلی» است، که از مدل های کمّی استفاده شده است. نتایج حاصل از بررسی آسیب پذیری مساکن شهر اصفهان نشان می دهد: 1- میزان آسیب پذیری مساکن شهر در برابر خطر بلایای طبیعی زیاد است. 2- از نظر شاخص دسترسی مساکن شهر به مراکز امداد و نجات، به ویژه آتش نشانی، مرکز اورژانس و مرکز پلیس، شهر اصفهان در مواقع بحرانی، مانند وقوع بلایای طبیعی، وضعیت بسیار نامطلوبی دارد. 3- اطلاع رسانی در زمینه ضریب احتمال خطر محل سکونت شهروندان و بالا بردن آموزش و آگاهی در مواقع بحرانی یکی از راه کارهای مهم در کاهش آسیب پذیری می باشد. برای اولویت بندی عوامل مؤثر در مدیریت بحران شهر اصفهان34 متغیر در 6 عامل اصلی در 20 سازمان مرتبط با بحران بلایای طبیعی شهر با استفاده از تحلیل عاملی مورد بررسی قرار گرفت. نتیجه حاصل از بررسی انجام شده، نشان می دهد که اولین عامل وجود نظام ذخیره سازی برای مدیریت پشتیبانی امداد و نجات است که شامل 7 متغیر می شود. همچنین همبستگی هماهنگی بین سازمان های درگیر دربحران براساس آزمون کروسکال- والیس(آزمونH)، نیز نشان می دهد sig(سطح معناداری) در همه متغیر ها کمتر از 05/0 و از آنجا که این رقم کوچکتر از آلفای مورد نظر (05/0) می باشد، بنابراین فرضH رد و عدم هماهنگی بین سازمان های درگیر در بحران و نبود مدیریت واحد شهری(فرضیه پژوهش) تأیید می شود. برای تحلیل سلسله مراتبی در مدیریت بحران مورد نمونه(بیمارستان های شهر اصفهان)41متغیر در 9 عامل اصلی در25 بیمارستان شهر با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی A.H.P[1] مورد بررسی قرار گرفت. نتایج به دست آمده از تحلیل سلسله مراتبی شاخص های مختلف نشان می دهد که عوامل نوع اسکلت، قدمت ساختمان و تعداد تخت به ترتیب با میزان اهمیت 65/22، 12/21 و 959/11 در مراتب اول می باشند. همچنین بیمارستان های مناطق 3 و1 به ترتیب بالاترین میزان آسیب پذیری را در بین بیمارستان های شهر دارند.

 

 

 

واژگان کلیدی: بلایای طبیعی، آسیب پذیری، شاخص های آسیب پذیری، اولویت بندی، تحلیل سلسله مراتبی بلایای طبیعی، مدیریت واحد بحران شهری، سازمان های مرتبط با بحران شهراصفهان

 

                                      فهرست جداول                                        ‏

 

 

 

جدول1-1- زمان بندی مطالعات ‏پژوهش........... ‏

 

جدول1-2- متغیرهای مؤثر بر آسیب‌پذیری شهرها در برابر بحران‌های طبیعی          ‏

 

جدول1-3- جدول تطبیقی احیاء و بازسازی بافت‌های قدیم شهری در کشورهای مختلف...... ‏    ‏

 

جدول3-1- زمین لرزه‌های تاریخی و قرن بیستم در گستر? اصفهان (بزرگی بیش از 5 ریشتر)‏ ‏

 

جدول3-2- روند تغییرات جمعیت استان اصفهان طی سال های 1385-1375-1365‏  ‏

 

جدول3-3- تحول جمعیت شهر اصفهان در ادوار گوناگون            ‏

 

جدول3-4- روندتحولات جمعیت شهر اصفهان در سال های 81-1335‏       ‏

 

جدول3-5- مقایس? مساحت و جمعیّت شهر اصفهان در طی 6 دور? زمانی متفاوت     ‏

 

جدول4-1-شاخص های جمعیّت مناطق 14 گانه شهر اصفهان در سال 1385‏           ‏

 

جدول4-2- سازمان فضایی شهر، عناصر اصلی، ویژگی ها و عملکردهای اصلی آن  ‏

 

جدول4-3-آمار مقایسه ای پروانه های صادر شده سال های 87-1382 به تفکیک متراژ.....‏     ‏

 

جدول4-4-آمار تخلفات ساختمانی در مناطق 14 گانه شهر اصفهان طی سال های88-1386‏     ‏

 

جدول4-5- جریمه های ناشی از تخلفات ساختمانی در مناطق شهر اصفهان..‏            ‏

 

جدول4-6-رابطه نسبت سطوح ساخته شده به کل قطعه و درجه آسیب پذیری ...‏        ‏

 

جدول4-7- میزان آسیب پذیری بافت کالبدی مناطق یازده گانه شهر اصفهان  ‏

 

جدول4-8- مقایسه سهم واحدهای مسکونی بر اساس عمر بنا در مناطق14گانه...‏       ‏

 

جدول4-9- تعداد زاغه نشینان شهر اصفهان در سال 75-1335‏     ‏

 

جدول4-10- مقایسه تطبیقی کمبود مسکن در مناطق 14 گانه شهر اصفهان...‏            ‏

 

جدول4-11- روند تغییرات اجتماعی مسکن در شهر اصفهان طی سال های 75-1335...‏         ‏

 

جدول4-12- مقایسه سطح، درصد و سرانه کاربری های وضعیت موجود...‏ ‏

 

جدول4-13- رابطة تعداد ساختمان بلند مرتبه و کیفیت مصالح به تفکیک مناطق شهر  ‏

 

جدول4-14- رابطة ساختمان های بلند مرتبه و عرض معابر درمناطق شهر ‏

 

جدول4-15- ویژگی های عمومی شبکه معابر در سال 1382 در شهر اصفهان          ‏

 

جدول4-16- سطح، درصد و سرانه کاربری شبکه معابرشهر اصفهان براساس طرح بازنگری ...‏         ‏

 

جدول4-17- پل های رودخانه ای موجود در شهر اصفهان           ‏

 

جدول4-18- آمار تقاطع ها در مناطق 11 گانه شهر اصفهان         ‏

 

جدول4-19- تعداد وسرانه برخورداری ازمراکز امداد و نجات در شهر اصفهان        ‏

 

 

دانلود پایان نامه نقش مدیریت واحد در بحران‌ های طبیعی شهری مطالعه موردی شهر اصفهان



  





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ